Popey Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Hoi, ik ben Henk en mijn Kia is een Sportage 1.6 GDI X-ecutive Plus Pack 2012 Quote
Guest RvdG71 Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Welkom Henk veel plezier met de Sportage Quote
InvKia Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Hey mijn naam is Kris en kom uit noord B en had graag meer willen over een KIA motor. Heb de vraag gepost bij de rubriek techniek. GRoetjes Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 Henk en Kris beide welkom op het forum en geniet van de auto's. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.