Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik ben sinds gisteren in het bezit van de Kia Rio 1.2 cvvt 5 drs Plus Pack airco.

Nu heb ik een vraag over het navigatie system van Pioneer.

Er kan een achteruitrijcamera op worden aangesloten.

Is de bekabeling standard al aanwezig?

of dien je dit nog te monteren naar de achter nummerplaat (waar je de camera kunt plaatsen als vervanging van de kenteken verlichting)

Ben benieuwd of iemand dit heft gedaan

Ronny.

Posted

Dit hebben we al meerdere keren gedaan en je moet alles van af je nummer plaat tot aan je radio zelf even nerr leggen

Hier ligt niets voor

Maar is zelf goed te doen

Let er wel even op dat de dealer die kabel die achter in je radio moet er of bij doet of achter in je radio laat zitten hebben het al meegemaakt dat ze die weggooien

Posted

Dit hebben we al meerdere keren gedaan en je moet alles van af je nummer plaat tot aan je radio zelf even nerr leggen

Hier ligt niets voor

Maar is zelf goed te doen

Let er wel even op dat de dealer die kabel die achter in je radio moet er of bij doet of achter in je radio laat zitten hebben het al meegemaakt dat ze die weggooien

Hoi,dank je voor het antwoordt.

Mijn vraag is wat gaat het kosten als ik dit laat uitvoeren (compleet met camera en kabel )navigatie pioneer zit al ingebouwd.