onckel Geplaatst 8 November, 2013 Geplaatst 8 November, 2013 Hallo, Ik ben sinds gisteren in het bezit van de Kia Rio 1.2 cvvt 5 drs Plus Pack airco. Nu heb ik een vraag over het navigatie system van Pioneer. Er kan een achteruitrijcamera op worden aangesloten. Is de bekabeling standard al aanwezig? of dien je dit nog te monteren naar de achter nummerplaat (waar je de camera kunt plaatsen als vervanging van de kenteken verlichting) Ben benieuwd of iemand dit heft gedaan Ronny. Quote
xtra40 Geplaatst 8 November, 2013 Geplaatst 8 November, 2013 Dit hebben we al meerdere keren gedaan en je moet alles van af je nummer plaat tot aan je radio zelf even nerr leggen Hier ligt niets voor Maar is zelf goed te doen Let er wel even op dat de dealer die kabel die achter in je radio moet er of bij doet of achter in je radio laat zitten hebben het al meegemaakt dat ze die weggooien Quote
onckel Geplaatst 9 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2013 Dit hebben we al meerdere keren gedaan en je moet alles van af je nummer plaat tot aan je radio zelf even nerr leggen Hier ligt niets voor Maar is zelf goed te doen Let er wel even op dat de dealer die kabel die achter in je radio moet er of bij doet of achter in je radio laat zitten hebben het al meegemaakt dat ze die weggooien Hoi,dank je voor het antwoordt. Mijn vraag is wat gaat het kosten als ik dit laat uitvoeren (compleet met camera en kabel )navigatie pioneer zit al ingebouwd. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 9 November, 2013 Geplaatst 9 November, 2013 Welkom op het forum en geniet van de nieuwe aanwinst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.