Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik ben sinds gisteren in het bezit van de Kia Rio 1.2 cvvt 5 drs Plus Pack airco.

Nu heb ik een vraag over het navigatie system van Pioneer.

Er kan een achteruitrijcamera op worden aangesloten.

Is de bekabeling standard al aanwezig?

of dien je dit nog te monteren naar de achter nummerplaat (waar je de camera kunt plaatsen als vervanging van de kenteken verlichting)

Ben benieuwd of iemand dit heft gedaan

Ronny.

Geplaatst

Dit hebben we al meerdere keren gedaan en je moet alles van af je nummer plaat tot aan je radio zelf even nerr leggen

Hier ligt niets voor

Maar is zelf goed te doen

Let er wel even op dat de dealer die kabel die achter in je radio moet er of bij doet of achter in je radio laat zitten hebben het al meegemaakt dat ze die weggooien

Geplaatst

Dit hebben we al meerdere keren gedaan en je moet alles van af je nummer plaat tot aan je radio zelf even nerr leggen

Hier ligt niets voor

Maar is zelf goed te doen

Let er wel even op dat de dealer die kabel die achter in je radio moet er of bij doet of achter in je radio laat zitten hebben het al meegemaakt dat ze die weggooien

Hoi,dank je voor het antwoordt.

Mijn vraag is wat gaat het kosten als ik dit laat uitvoeren (compleet met camera en kabel )navigatie pioneer zit al ingebouwd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...