Wim.Z Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Hoi In ben net in het bezit van een Kia sportage. uit 2006 Nu valt me op,dat de temperatuurmeter binnen,niet hoger komt dan het eerste streepje (dus nog niet tot het midden) Is dit normaal ?. Ik ben van mening dat hij niet warm genoeg wordt (thermostaat ) M.v.g. Wim Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.