DTP2 Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 Zojuist was ik bij Kia Fase in Alphen aan den Rijn voor de wintercheck terwijl er een paar gefeliciteerd werd met de aankoop van de 200.000e Kia in Nederland. Dacht, toch leuk om te melden. 2 Quote
Baggio Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 Zeker leuk om te melden, weet welke model ze gekocht hebben? Quote
DTP2 Posted November 9, 2013 Author Posted November 9, 2013 Helaas niet. Ze werden mee naar boven genomen en kwamen beneden met bloemen en felicitaties van het personeel toen ze vertrokken. Heb niet gevraagd, maar zal eraan proberen te denken voor de volgende keer. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.