pomm Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Hallo leden, Ik ben Pomm en heb zaterdag mijn Kia Sportage opgehaald. Een 2 liter automaat op benzine uit 2010 met zeer veel opties. Altijd Duitse auto's gereden, ben zeer benieuwd !! We horen van elkaar, groet. Quote
Guest RvdG71 Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Welkom op het forum Pomm, veel plezier met de Sportage. Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 13, 2013 Posted November 13, 2013 Welkom Pomm en veel plezier met de Sportage. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.