maussie Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Beste kia clubgenoten, Even voorstellen: Marc uit Den Haag heeft een Kia Picanto met bijna alles erop en eraan gekocht ter vervanging van zijn VW Touran en is heel benieuwd hoe dat gaat bevallen. Eerste indrukken zijn goed, lekker wagentje. Verbruik had ik wat meer van voorgesteld maarja je kan niet alles hebben. Groeten, Marc Quote
Guest RvdG71 Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Welkom op het Forum Marc, veel leesplezier Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 13, 2013 Posted November 13, 2013 Marc welkom op het forum en geniet van je nieuwe aanwinst. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.