Crashkia Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Wij, Chris en Francine, hebben "weer" een Kia. Nu een Cee'd SW 1.6 GDI met automaat en het Superpack. Met natte ogen onze Sorento ingeruild. Maar zijn al weer blij met onze Apache-helicopter voor op de weg. Gaan lekker het forum doorlezen en tips/antwoord geven voor zover mogelijk... Tot later.C@F Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 13, 2013 Posted November 13, 2013 Chris en Francine welkom op het forum en heel veel plezier van jullie gevechts helikopter Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.