Leo Roks Posted November 13, 2013 Posted November 13, 2013 Wie heeft er ervaring met een achteruitrij camera voor een Kia Rio 2013, izm een Pioneer Avic-F550BT Quote
Nimo Posted November 13, 2013 Posted November 13, 2013 Hoi, Hallo, .... Heb je hier eerst gezocht ??? Quote
Leo Roks Posted November 13, 2013 Author Posted November 13, 2013 kon nergens geen informatie vinden, over het zelf inbouwen ervan Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 13, 2013 Posted November 13, 2013 Er is al ruim over jouw vraag geschreven, kijk o.a. hier maar eens. Succes http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/page-21?hl=%2Bpioneer+%2Bcamera#entry126168 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.