kristofdeborle Posted November 14, 2013 Posted November 14, 2013 Dag allemaal Sinds deze week heb ik ontdekt dat mijn uitlaat ratelt/trilt, alsof het metaal van de uitlaat ergens tegenaan trilt.. Indien ik mijn voet tegen de uitlaat hou, verdwijnt het geluid onmiddellijk, dus het is alsof er iets los zit. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Quote
xtra40 Posted November 14, 2013 Posted November 14, 2013 Ik heb er al een paar gezien waar de achter demper was afgebroken Zou dit even controleren ze breken nog wel eens bij de flens af Quote
Pipercub Posted November 14, 2013 Posted November 14, 2013 Zaterdag zeker niet naar de gratis controle dag geweest??? Quote
kristofdeborle Posted November 15, 2013 Author Posted November 15, 2013 Zaterdag zeker niet naar de gratis controle dag geweest??? Héhé neen, in België hadden we dit niet denk ik. Maar ik veronderstel dat dit wel onder garantie valt? Quote
Recommended Posts