ManusBreda Posted November 16, 2013 Posted November 16, 2013 Hoi ik ben Menno en heb samen met mijn vriendin sinds maart dit jaar een zwarte Rio. Helemaal tevreden mee! Zat op dit forum ff te kijken voor wat tips over navi en was heel nuttig dus vandaar dat ik lid geworden ben. Quote
xtra40 Posted November 16, 2013 Posted November 16, 2013 Hallo Menno Welkom hier op het forum Leuk om te horen dat je hier zo goed bent geholpen met je beslissing Door het lezen van het forum Quote
ManusBreda Posted November 16, 2013 Author Posted November 16, 2013 Ja vooral door jouw verhalen Xtra40! Zit nu nog ff wat verder te lezen, kom er misschien nog op terug. Eerst kijken of mijn vraag al eerder gesteld en beantwoord is! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
Jack_z Posted November 17, 2013 Posted November 17, 2013 welcome aboard menno veel plezier hier op het forum Quote
ManusBreda Posted November 17, 2013 Author Posted November 17, 2013 Thnx! Al veel wijzer geworden inmiddels Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.