CCman110 Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Hallo iedereen, ik ben CC en ben sinds 14 november in trots bezit van de Kia rio 1.2 CVVT superpack + 17 inch velgen en een gratis navigatie pakket! Voor een nieuweling is dit forum perfect om alles over mijn auto te weten te komen! Quote
xtra40 Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Hallo ccman110 Welkom hier op het forum Veel plezier en vele veilige kilometers toegewenst met je mooie rio En voor informatie ben je hier op het forum aan het juiste adres Mischien nog wat moie fotos plaatsen om het plaatje compleet te maken Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Welkom CCman110 en heel veel plezier van de Rio maar dat zal wel lukken Quote
Guest RvdG71 Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Welkom heel veel veilige kilometers Quote
Baggio Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Van harte welkom, veel plezier van je nieuwe wagen. Quote
CCman110 Posted November 23, 2013 Author Posted November 23, 2013 Foto's volgen nog komende dagen. druk gehad! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.