Jansen Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Ik ben Philippe 31jaar en rij in een Kia Rio Quote
xtra40 Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Hallo phillippe welkom hier op het forum Veel leesplezier en post plezier hier op het forum Mischien nog even wat meer informatie en een paar mooie foto's Om het plaatje compleet te maken Quote
Guest RvdG71 Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Welkom veel plezier op het forum Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 Welkom en veel plezier met de Rio Quote
Baggio Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Van harte gefeliciteerd, veel plezier op dit forum. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.