JeeCee Posted August 25, 2014 Posted August 25, 2014 Net terug van de dealer, ik had het vorige week terug aan dezelfde koplamp, het trekt steeds moeilijker weg en laat opgedroogde watersporen achter, vrijdag komt er dus onder garantie een nieuwe in. Had dit vorig jaar zo al afgesproken met de dealer, als het terugkwam zou ze vervangen worden, het was vreemd omdat het steeds maar 1 en dezelfde koplamp was waar het probleem zich aan voordeed. Tezelfdertijd wordt ook de gordel van de terugroepactie vervangen. Dus na meer dan 2 jaar zeker geen klachten over de garantie. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.