anton rol Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Hallo ik ben anton 35 jaar en machinesteller bij vdl ben in het bezit van een kia pro ceed sw executive 1.6 benzine heb deze auto aangeschaft voor mijn grote hobby de hond Quote
Guest Stief Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Hallo Anton. Welcome to the club. Quote
Jack_z Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 welkom Anton veel plezier hier op het forum Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.