Jannic Geplaatst 29 November, 2013 Geplaatst 29 November, 2013 Hallo, Vandaag heb ik voor mijn vrouw een Titanium kleurige Picanto Comfort Pack gekocht. Er meteen lichtmetalen velgen bovenop de gaande actie onderhandeld. We gingen voor het uiterlijk, de prestaties, de complete uitrusting, de lopende actie en de zekerheid vanwege de 7 jaar garantie. Hij wordt begin januari geleverd. We kijken er naar uit om deze kleine te verwelkomen. En ik ben benieuwd naar de gebruikers ervaringen op dit forum. Quote
Baggio Geplaatst 29 November, 2013 Geplaatst 29 November, 2013 Welkom Jannic, misschien staat ie wel naast mijn nieuwe Rio. Ik wens je heel veel plezier met de Picanto. Quote
Jack_z Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Welkom Jannic, ik heb sinds oktober ook een titanium picanto 3 drs met pluspack en ik ben er erg tevreden mee je kan hier op het forum genoeg vinden voor en over de Picanto Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 December, 2013 Geplaatst 2 December, 2013 Welkom en gefeliciteerd met jullie aankoop. Nu maar wachten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.