Arjay Posted December 3, 2013 Posted December 3, 2013 Beste Kia rijders, Ik ben Robert, 27 jaar en kom uit Den Haag. Sinds april ben ik in het bezit van de nieuwe Pro_Cee'd, en sinds die tijd volg ik het forum vrijwel dagelijks. Mede door wat probleempjes aan de wagen wil ik gaan reageren op onderwerpen, dus leek het mij netjes mij eerst even voor te stellen. Groeten Robert Quote
Albert jan & Brigitte Posted December 3, 2013 Posted December 3, 2013 Robert, welkom op het forum en veel plezier met de auto. Quote
Jack_z Posted December 4, 2013 Posted December 4, 2013 Welkom, je kan hier echt alles vinden wat je zoek Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.