Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Sietze uit Zoetermeer.

Natuurlijk begonnen met een scootertje.

2w4y2jm.jpg

hier was ik 17 (ben nu 26)

op mn 19e mn rijbewijs gehaald en mn eerste autotje was een Toyota Corolla uit 1999 1.3 Linea Terra.

2eyz0he.jpg

23mrn88.jpg

Open lucht filtertje ingeknalt en japstyle einddemper

Tijdje kunnen Nintendoén tijdens het rijden :P totdat dat goedkope klapscherm kapot ging. (leuk detail. Hij ging kapot. en de volgende dag was hij uit mn auto gestolen, dieven hadden een kapotte autoradio :') maar ik wel een kapotte ruit)

o0zbb9.jpg

Dat ging op een gegeven moment wel vervelen, en ik wilde wat snellers.

Ik zat heel vaak te lurken op het Corollaforum en ik was eruit, ik moest en zou een Toyota Corolla G6-R hebben.

Uiteindelijk een gevonden op marktplaats. opgehaald uit Friesland.

Ding was een ontzettende miskoop, hij was van een ontzettende sjonnie geweest. En ik heb er aardig wat voor moeten doen om hem er zo uit te laten zien.

or6srm.jpg

2ho8zes.jpg

De uitlaat bij deze corolla's ligt erg laag. En omdat ik een schroefset had en woon in een omgeving bezaaid met megadrempels, was ik er na een tijdje wel zat van dat ik om de maand mn uitlaat moest laten repareren omdat ie er weer onder hing te bungelen.

Dus hup, alle boeiende shit eraf, en naar de export ermee. (ik heb 3600 euro uitgegeven aan dat ding in 3jaar)

2n7440i.jpg

Nu heb ik een Nieuwe Zwarte Kia Picanto gekocht 4deurs met comfort pakket.

Vrijdag de 13e kan ik m ophalen...als dat maar goed gaat.

Eerste wat erin moet is mn subwoofer. maar dat gaat nog lastig worden heb ik al gelezen hier :(

Geplaatst

dat je een picanto heb gekocht is helemaal klasse, maar dat je ook nog eens uit Zoetermeer kom dat is de kroon op alles, ben ik niet meer de enige slimme in Sweet Lake City :P

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...