rinuszoetebier Geplaatst 8 December, 2013 Geplaatst 8 December, 2013 Vorige week heb ik een alarm ingebouwd, alles oke. Vandaag wilde ik de boel fatsoenlijk wegwerken, toen ik hier mee klaar was wilde de auto niet meer starten. alles doet het, de startmotor draait keurig rond maar starten ho maar. Uiteindelijk heb ik het alarm weer uitgebouwd, alle zekering en relais nagekeken maar nog steeds niets. Iemand een idee?? Quote
Gast Stief Geplaatst 8 December, 2013 Geplaatst 8 December, 2013 Mss domme vraag.... Maar heb je ook een andere sleutel geprobeerd? Zou met je startonderbreking te maken kunnen hebben. Quote
rinuszoetebier Geplaatst 8 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2013 ga het straks even proberen, geen domme vraag hoor Quote
rinuszoetebier Geplaatst 8 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2013 't zit zeker in die hoek. de lichtring van het contactslot brand ook niet Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.