Jack_z Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 ik zeg het niet snel over andermans bezittingen of vrouw, maar Joice is best wel een lekker ding 3 Quote
corne maas Posted December 30, 2013 Posted December 30, 2013 is ook hij heeft me tot nu nog niet in de steek gelaten.en ik rij hem toch al 5 jaar.maar al 5 jaar zonder problemen door de keur gegaan,allen ik moet nu naar een spruitstuk op zoek.er zit een schuur in. gr corne Quote
DTP2 Posted December 30, 2013 Posted December 30, 2013 ai!! Een schuur in je spruitstuk. Dat klinkt niet al te best. Quote
corne maas Posted December 30, 2013 Posted December 30, 2013 ai!! Een schuur in je spruitstuk. Dat klinkt niet al te best. het zoeken is best wel moeilijk.maar ik ga denk ik de onderdelen lijn maar inschakelen.naar nieuw ik schat zon 500 euro.of een goede gebruikte. Quote
bengeltje Posted December 30, 2013 Author Posted December 30, 2013 Ik heb spruitstuk gevonden via marktplaats. Kwam van een kia af die gesloopt werd. Wel op letten dat je geen gelaste koopt. Ik was 50 euro kwijt voor het spruitstuk. Quote
corne maas Posted December 30, 2013 Posted December 30, 2013 weet ik.het is een giet stuk,en lassen van dat spul is lastig. toch zeker als het steeds afkoelt en warm word.scheur het net naast de las weer af.het is wel te doen.maar dan moet je het voorverwarmen tot 150 gr.2 gaatjes boren op het einde van de scheur.de scheur uitslijpen zodat je een kleine door lassing krijg.lassen met een elektroden die er voor geschikt is.en zeer langzaam af laten koelen.en dan nog heb je kans dat het op de inbranding van de las gaat scheuren.want dat is de harde lijn. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.