hangbuikie Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Hallo, Sinds 18-10-2013 in het bezit van een nieuwe Kia Rio . Hoop er nog veel plezier erin te hebben . {wel als er een nieuwe navigatie in kom die avic-f550bt die er nu in zit is waardeloos} Hangbuikie Quote
Jack_z Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 welkom op het forum, en geniet van alle vriendelijkheid en kennis die hier ook aanwezig is Quote
Albert jan & Brigitte Posted December 15, 2013 Posted December 15, 2013 Welkom en succes met de auto. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.