Janynse Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Hallo Ik ben Jan en heb sinds 12-12-2013 een nieuwe Kia Picanto 1.2. En heb de eerste 100 km er op zitten en tot nu toe zeer tevreden. Dacht moet me gelijk maar aanmelden van de Kia club. Met Vriendelijke Groet J Kalsbeek Quote
Jack_z Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 welkom, en wat een heerlijke auto is die picanto toch he Quote
Albert jan & Brigitte Posted December 15, 2013 Posted December 15, 2013 Jan welkom en veel plezier met de Picanto. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.