bobjectief Posted January 14, 2014 Posted January 14, 2014 en hoe zit dat nou met dat hoogteverschil Ja... Sorry voor mijn late update. Na ongeveer tien dagen bleek opeens het hoogteverschil verdwenen. Ik was nog niet in de garage geraakt, maar nu staat ie netjes even hoog. Heb intussen zowat 3000 km gereden tijdens mijn eerste Kia Sportage maand. Ik ben erg tevreden tot hiertoe! Quote
Wimis on Posted January 14, 2014 Posted January 14, 2014 Mooi dat sommige dingen vanzelf oplossen als 'sneeuw voor de zon' Heb hier "Down Hill Controll" ? Lange afrit, de parkeer garage uit......... leek/lijkt goed te gaan......... 23 km/h dan! Nee..... het ging goed :Y Quote
Guest Timo0103 Posted January 14, 2014 Posted January 14, 2014 Heel simpel, nieuwe veren hebben altijd de kwaal dat ze na-zakken. Niks bijzonders en heel gewoon. Eigenschap van een veer. En soms gaat dat niet helemaal gelijk. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.