bobjectief Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 en hoe zit dat nou met dat hoogteverschil Ja... Sorry voor mijn late update. Na ongeveer tien dagen bleek opeens het hoogteverschil verdwenen. Ik was nog niet in de garage geraakt, maar nu staat ie netjes even hoog. Heb intussen zowat 3000 km gereden tijdens mijn eerste Kia Sportage maand. Ik ben erg tevreden tot hiertoe! Quote
Smart Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Ik krijg er geen hoogte meer van..... Quote
Wimis on Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Mooi dat sommige dingen vanzelf oplossen als 'sneeuw voor de zon' Heb hier "Down Hill Controll" ? Lange afrit, de parkeer garage uit......... leek/lijkt goed te gaan......... 23 km/h dan! Nee..... het ging goed :Y Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Heel simpel, nieuwe veren hebben altijd de kwaal dat ze na-zakken. Niks bijzonders en heel gewoon. Eigenschap van een veer. En soms gaat dat niet helemaal gelijk. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.