Johan45 Posted December 15, 2013 Posted December 15, 2013 Hallo, Mijn naam is Johan, 45 jaar uit Beuningen. Ik ben nog niet in het bezit van een Kia maar als het aan mij ligt gaat dat spoedig gebeuren. Ben nog op zoek naar een Kia, zal dit bericht in het aangeboden/gevraagd forum plaatsen. Johan Quote
Albert jan & Brigitte Posted December 15, 2013 Posted December 15, 2013 Welkom Johan en succes met het zoeken. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.