Rudy2 Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Hallo Kia-liefhebbers, Ik ben Hufkens Rudy, 46 j en kom uit belgië, sinds enkele maanden rijden we met een Cee'd sw crdi 110pk, kleur sandtrack. Na jarenlang vw rijder te zijn geweest wou ik eens een andere weg inslaan, en omdat mij Hyundai en Kia modellen van de laatste generatie mij enorm aanspreken heb ik het toch eens gewaagd om een Kia aan te schaffen, en ik moet zeggen dat deze wagens goed op weg zijn om een gevestigde waarde te worden op de automarkt:-) Ik wens alle leden veel plezier toe bij de Kia club ! mvg Quote
Albert jan & Brigitte Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Welkom op het forum en veel plezier met de auto Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.