Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Beste leden,

 

Ik ben nog geen Rio rijder, maar overweeg er wel 1 te worden. Hiervooor reed ik een Multipla, dus ik ben rare blikken wel gewend. Hopelijk kunnen jullie me helpen met mijn vraag... Ik heb een Kia Rio 1.5LS automaat uit 2003 met weinig kilometers op het oog. Mijn vraag is: is de automaat in de Rio betrouwbaar? Ik heb inmiddels veel gelezen over deze generatie Rio en weet van de kwetsbare lak en andere euveltjes, maar ik kan geen informatie of review vinden over de automaat in de Rio. De 1.5 iut deze generatie is verder toch gewoon een betrouwbare auto? Na de Multipla zou ik graag een auto willen die iets minder vaak bij de garage staat..

 

Ik ben nieuw op dit forum, indien deze vraag niet past in dit onderdeel bied ik daarvoor mijn excuses aan.

 

mvg

vanmoren

Posted

Vraag staat prima hier

heb zelf ook een rio uit die serie gehad alleen geen automaat

heel veel plezier van gehad en erg weinig problemen ook

weet niet of er nog veel mensen zijn hier die dit type rijden hoop dat je snel antwoord krijgt

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...