12a Posted January 7, 2014 Posted January 7, 2014 beste sportage rijders hier een foto van mijn sportage ik heb hem nu al drie jaar en dit is het beste en het mooiste wat ik al gehad heb en ik ben zelf 64 jaar dus ik heb al veel autos gehad en ik hoop dat er in 2015 een nieuw model uitkomt even mooi als nu of nog mooier groetjes en een gelukkig nieuwjaar aan iedereen photo.htm photo.htm Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.