McMadd Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 Hallo, Ik had me een poos geleden aangemeld, al veel door de fora gestruind en veel waardevolle info gevonden. Ik dacht vanavond ineens laat ik eens sociaal zijn en me toch nog even netjes melden en voorstellen. Ben 40 jaar, woonachtig in Purmerend en sinds maart 2013 trotse eigenaar van een Sorento (3.5 V6 Automaat Adventure, LPG-G3). Heerlijke wagen met genoeg pit. Zoals ik al zei heb ik al veel info hier gevonden en hoop nog veel wijzer te worden. Groeten, Mc Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 Welkom op het forum en geniet nog jaren van je Sorento. Leuk om te horen dat je hier een hoop informatie hebt gevonden. Quote
Ki'aad Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 NadieMcMadd, netjes en sociaal, daar zitte we hiero op te wachte, welkom dus. Je naam en je 3.5V6 op gas verraden gelijk je Schotse komaf! We wensen je een leuke, leerzame tijd opt forum en deel je ervaringe met ons. En als t eraf ken, nog wat plaatjes van je Sorrento aub. Down the hatch!!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.