Jeetje Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 Even voorstellen: Ik ben Jeetje en heb sinds 3 januari 2014 mijn eerste Kia, een Picanto 1.0 Comfort, een mooie witte (als ie net gewassen is). Heel mooi autootje, dik tevreden, rijdt super lekker en valt 300% mee voor een 3-cilinder (mijn eerste ook, als je een 3-cilinder Suzukimotor even niet meetelt). Hoop er lang plezier van te hebben! groeten iedereen Jeetje Quote
arjan gt Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 Welkom op het forum en veel plezier met je Picanto Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Gast e49memling Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 Welkom. Toch niet te veel wassen, en zeker niet te warm, een picanto is al zo klein... Quote
mika kjelld Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 welkom hier op het forum en veel plezier met de picanto en je heb de goeie kleur uitgekozen oh ja we zijn hier dol op foto's Quote
Ki'aad Geplaatst 29 Januari, 2014 Geplaatst 29 Januari, 2014 Ook van mij n warrum welkom hiero met je nieuwe Kia en natuuuurlijk weer n witte drbij! Ik hoop dat je dr veel plezier mag van beleven en wens je vele veilige Kia(lo)meters! En die fotoos....O jeetje, dat zei de bovenbuurman al.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.