Administrator Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Een automaat heeft inhet op trekken veel slip met als gevolg een hoger toerental met optrekken.Daarbij kiest een automaat idd zelf zijn punt van overschakelen en dat is niet altijd gunstiger t.o.v. een handbak.dat verklaart het hogere verbruik. Lees meer... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.