Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste leden,

Momenteel zijn we bezig met het organiseren van een rit in midden Nederland. Deze zal op zondag 24 april plaats vinden.

De bol-/pijlrit is geen probleem, maar een terrein reserveren wordt steeds lastiger. Vorig jaar konden we nog terecht op een militair terrein en konden we nog tussen de hei rijden. Deze terreinen zijn inmiddels afgesloten en vergunningen worden hiervoor niet meer afgegeven. We zijn naarstig op zoek naar alternatieven.

Noteer in ieder geval de datum in de agenda. De rit zit wat dicht op de afgelopen rit, maar dit heeft te maken met de basiscursus terreinrijden die naar achteren is geschoven en het Event welke Kia Nederland wil organiseren in mei/juni.

Geplaatst

Hallo Andre,

Even een vraag: wat voor agenda heb jij?

Bij mij is 25 April op een maandag, en ik denk dat er dan weinig mensen zullen deelnemen :lol::lol:

Maar is er al wat meer bekend over deze dag?

Wij zijn weer van de party, hopelijk zijn er nu meer Picanto's bij.

Philip, Agnes en Sebastiaan

Geplaatst

Sorry het is 24 april. Helemaal zeker van de rit zijn we nog niet. Kosten lopen omhoog. Weinig medewerking in Kia dealerland. Ook terreinen zijn moeilijk te vinden. De rit is gereed. Meer nieuws volgt binnenkort.

• 2 weken later...
Geplaatst

Beste clublid,

Zoals misschien bekend is, organiseert Kia Club Nederland weer een bijeenkomst in midden Nederland. Deze bijeenkomst is op zondag 24 april en start in Veenendaal.

Het is een bol/pijlrit welke voert over de verharde, maar ook over een aantal onverharde wegen. De onverharde wegen zijn normaal toegankelijk voor alle auto?s. Dus alle Kia modellen zijn welkom.

De route loopt via Amerongen, Leersum, Scherpenzeel, Terschuur, Putten en eindigt op het Strand Hortst, waar de mogelijkheid is om terrein te rijden.

Deze rit is geheel verzorgd door Hans Bom. Er zijn helaas dit keer geen sponsors of dealers die ons ondersteunen. Hierdoor zijn de kosten per auto wat duurder dan bij de andere bijeenkomsten. De totale kosten bedragen ? 15,00 per auto inclusief gebruik terrein en voor de andere Kia modellen is dit ? 8,00 per auto.

De route start in Veenendaal bij wegrestaurant Goudreinet. Vanaf 10.00 uur kan men zich aanmelden en wordt men getrakteerd op koffie met een appelpunt. De vertrektijd van de eerste auto is om 10.30 uur. Het restaurant ligt naast de afslag Veenendaal.

Te bereiken vanuit Arnhem: Afslag Veenendaal nemen. Links onder viaduct door en na 50 m linkks.

Vanuit Utrecht: Afslag Veenendaal nemen. Aan het einde van de afrit rechts en gelijk na 50 m links.

Langs de route zijn er diverse mogelijkheden om eten en drinken te kopen. Uiteraard is het leuker om zelf wat mee te nemen en hier en daar te picknicken met een aantal anderen. Bij het einde van de rit is een Mc Donald in de buurt.

Opgeven dat kan via onze website, waar men zich onder evenementen in het menu kan opgeven.Zie aanmelden rechtsboven.

Het bedrag dient u over te maken op bankrekeningnummer 43.40.79.014 t.n.v. stichting Kia Club Nederland te Hoorn onder vermelding van rit midden Nederland.

Met vriendelijke groet,

De organisatie

Geplaatst

Helaas kunnen wij deze keer niet mee, dit vind ik echt jammer maar wij krijgen 15 april de sleutel van ons nieuwe huis. en daar moet nog een hoop gebeuren, en aangezien het veelal van de weekenden moet komen. kunnen wij deze dag helaas niet missen.

Maar ik wens een ieder die hieraan meedoet, heel veel plezier en het is echt de moeite waard, ook als je geen SORENTO heb is het harstikke gezellig. de volgende keer zijn wij er zeker weer bij.

:lol::lol::lol:

Grt

• 2 weken later...
Geplaatst

WAAR BLIJVEN DE AANMELDINGEN

WE ZITTEN IN EEN SCHITTERENDE OMGEVING EN MIDDEN IN NEDERLAND, DUS GOED VOOR IEDEREEN TE BEREIKEN.

IK HEB MOOI WEER BESTELD EN HANS BOM HEEFT EEN MOOIE RIT UITGEZET.

DUS ALS HET LUKT NOG EVEN AANMELDEN EN WE MAKEN ER EEN GEZELLIGE DAG VAN.

Geplaatst

Lijkt ons heel leuk, maar moet je hiervoor lid zijn of is lidmaatschap niet verplicht ?

Tevens de vraag of je ook op zondag kan betalen, omdat we nog twijfelen of we mee kunnen gaan.

Geplaatst

In principe moet je lid zijn.

Maar als jullie willen kunnen jullie komen. Op de dag zelf kan ook betaald worden.

Lid worden kan natuurlijk ook gelijk. De lidmaatschapskosten zijn slechts 10 euro.

Geplaatst

BIJEENKOMST RIT MIDDEN NEDERLAND AFGEBLAZEN

Helaas zijn er te weinig aanmeldingen voor deze rit. We hadden minimaal 20 auto's nodig om er een gezellige dag van te maken. We hebben de 10 nog geen eens gehaald.

Daarom hebben we besloten de rit niet door te laten gaan.

Deze rit wordt mogelijk naar het najaar verschoven. Tijdens onze bestuursvergadering in mei zullen we hier bij stil staan.

Wij als organisatie begrijpen niet waarom er zo weinig belangstelling voor is. Is er geen animo, zitten de ritten te dicht op elkaar, zijn de kosten te hoog, spreekt dit deel van Nederland je niet aan of zijn er andere zaken die meespelen. Wij zouden het graag willen weten. Gaarne reactie op dit bericht.

De organisatie

57_2214_300.jpg

Geplaatst

Dit is echt zwaar kl*te!!

Ben je ergens lid van, wil je ergens aan deelnemen, krijg je dit. :?:

Nu kan niet iedereen altijd aanwezig zijn, of tijd vrijmaken, of wil hieraan deelnemen, maar dat er zo weinig mensen ingeschreven hebben, dat kan ik ook niet begrijpen. :?

De rit is "misschien" iets te snel op de voorgaande maar dat mag volgens mij de pret niet drukken.

Zelf zijn wij van mening dat er best meer aktiviteiten vanuit de club georganiseerd mogen worden, zo bouw je tenslotte ook aan de uitbreiding van je club.

Zo wordt de animo om als lid ook iets te organiseren zeer klein.

Zeker als je ziet dat er voor de organisatie best veel vrije tijd ingestoken wordt om alles op rolletjes te laten verlopen.

Dus Hans, toch bedankt dat je deze rit hebt willen uitzetten, maar helaas dat hij geen doorgang kan vinden.

Laat ons maar weten wanneer hij wel gereden gaat worden, dan zijn wij zeker ook aanwezig, al moeten wij in ons schema gaan schuiven.

Zelf zijn wij lid van diverse organisaties en het seizoen breekt nu aan........................bijna elk weekend tot aan september zijn wij onderweg naar een of andere meeting, wedstrijd, oid. :oops:

Ook dit hadden wij zo ingepland.

Maar dat is iets waar wij voor kiezen. :cool:

Maar terugkomend op het echte onderwerp..........................jammer, heel jammer :cry::cry::cry::cry::cry:

Philip, Agnes en Sebastiaan Dekkers

Geplaatst

Dit vind ik echt zeer spijtig voor de organisatie en degene die hieraan mee wilden doen.

ik kan helaas niet meedoen omdat wij net de sleutel van ons nieuwe huis hebben gekregen.

aangezien ik vanaf de onderste vloer alle drie de verdiepingen kan zien , door het ragel hout heen kan ik deze dag echt niet missen , aangezien ik voor 16 mei over moet zijn.

Maar de volgende keer ben ik zeker weer van de partij.

Geplaatst

H? wat jammer.

Ik geef me net op en denk ik kijk nog even op het forum en lees ik dit.

Welnu als mijn auto de doorslag misschien geeft dan hoor ik het wel.

Frans

Geplaatst

Wij hadden ons er ook op verheugd, zelfs onze dochter (5) die meestal niet zo lang in de auto wil zitten.

Dit was voor ons de manier om de club eens bezig te zien en serieus te overwegen lid te worden.

Ik had het er zelfs voor over geen Formule 1 te kunnen zien, maar helaas.

Overigens wel foto's gemaakt van de auto en die komen straks op de site te staan.

Is dit echt niet met minder auto's te doen ?

Geplaatst

Volgens mij kan het met 10 auto's ook gezellig zijn ?

Geplaatst
Volgens mij kan het met 10 auto's ook gezellig zijn ?

Die was van mij, was niet ingelogd.

:lol:

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties. Uiteraard kunnen 10 auto's ook gezellig zijn. Echter officieel hadden er maar 2 mensen zich aangemeld en 1 had zich aangemeld via het forum + 4 bestuursleden. Bij elkaar 7 waarvan er 2 niet het terrein in kunnen.

Voor het terrein moesten er minimaal 20 auto's zijn. Kon ook iets minder, maar 5 auto's was geen basis om het door te laten gaan.

Wij hebben ook onze verantwoordelijkheden voor de kosten.

Echter nier getreurd, we moeten tenslotte doorgaan en zullen deze bijeenkomst later in het jaar plannen. Hopen dan wel op meer aanmeldingen.

Geplaatst

Ik kan me voorstellen dat de kosten hem zitten in het terreinrijden, maar dan zou toch in ieder geval de rit door kunnen gaan, zodat de leden elkaar ook eens kunnen ontmoeten en er een dagje uit zijn ?

Als ik naar de geinteresseerden kijk die hier nu reageren dan hebben we een picanto, een joice en een shuma.

Dit zijn auto's die toch niet het terrein in kunnen.

Als dit soort ritten alleen doorgang kunnen vinden als er genoeg auto's zijn om het terrein in te kunnen gaan dan lijkt dit toch weer meer een Sorento Club ipv een KIA club.

Dit was overigens DE reden om vorig jaar tijdens het bezoek van de club aan de dealer in amsterdam (nog) geen lid te worden.

Geplaatst

Niet alleen zitten de kosten in het terreinrijden. Ook in de voorbereidingen, koffie/gebak en allerlei andere zaken die we aan moeten schaffen zitten kosten aan verbonden. Als we alleen kosten zouden hebben voor het terrein, zou het niet goed zijn dat de andere Kia rijders hieraan mee moeten betalen. Daarom zit er ook een verschil in betalingen van de diverse type auto's.

We proberen wel zoveel mogelijk te combineren in onze bijeenkomsten en evenementen om iedereen een gezellige dag te kunnen geven en waar we samen over onze Kia's kunnen kletsen.

Echter het zou best eens kunnen dat er bijeenkomsten komen welke alleen voor bijv. Shuma, Picanto of Cerato interressant zijn.

Wij hopen daarom toch op meer leden van niet 4wd rijders, zodat we hier in de toekomst een commissie voor kunnen oprichten, die ook andere belangen kunnen behartigen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...