silver eagle Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 In mijn 2008 Picanto wil ik in de achterdeuren boxen plaatsen. In de iso-stekker zit de bekabeling al wel voorbereid, alleen niet bij de achterdeur. De plastic kappen heb ik al weggehaald en de kabelboom zie ik zitten, maar tot waar zit de speakerkabels voorbereid? Ik kan ze niet vinden, bij de B-stijl zit de kabel iig niet zoals ik met de zoekfunctie op dit forum vond!? Wie kan mij hiermee helpen? Quote
silver eagle Geplaatst 30 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2014 In mijn 2008 Picanto wil ik in de achterdeuren boxen plaatsen. In de iso-stekker zit de bekabeling al wel voorbereid, alleen niet bij de achterdeur. De plastic kappen heb ik al weggehaald en de kabelboom zie ik zitten, maar tot waar zit de speakerkabels voorbereid? Ik kan ze niet vinden, bij de B-stijl zit de kabel iig niet zoals ik met de zoekfunctie op dit forum vond!? Wie kan mij hiermee helpen? Ik heb het al anders opgelost, ik heb opnieuw draad getrokken en achter de Iso-stekker aan de juiste draadjes gesoldeerd. Zo werkt het ook! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.