HappyRio Posted June 1, 2014 Posted June 1, 2014 Hi, Ook ik wil mij even voorstellen als een gelukkig eigenaar van de Kia Rio superpack Wendy Brown 1.2 Helemaal geweldig tot nu toe! Al vaak via google terecht gekomen op deze site voor informatie, maar nu dan echt aangeschaft! Groet, Sam Quote
Jack_z Posted June 1, 2014 Posted June 1, 2014 Sam welkom op het forum, en heel veel plezier met de Rio, en je kan hier veel over je auto te weten komen Quote
Guest Vitara 2 Posted June 1, 2014 Posted June 1, 2014 Hallo Sam, Welkom op het forum Verstuurd vanaf mijn Sony Xperia met Taptalk Quote
arjan gt Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
xtra40 Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 hallo Sam welkom hier op het forum en ook voor jou van harte met de aanschaf van je mooie rio mischien ook nog even wat fotos en even je profiel complet maken (zijn gek op fotos hier ) voor het plaatje compleet te krijgen Quote
Albert jan & Brigitte Posted June 9, 2014 Posted June 9, 2014 Welkom en veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote
Recommended Posts