mendosa Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 hallo allemaal mijn naam is meine de Ruiter en rij sinds kort in een kia shuma van 1999,mijn hobby is muziekdraaien via internet met een eigen zender steenwieker-piraten.nl mij leefttijd is 60 jaar jong en woon in het mooie steenwijk gelegen in noord west overijssel met in de buurt hollands venetie van nederland namelijk Giethoorn ik ben op zoek naar informataie betreffende de zekeringen welke waar voor dient ik heb een radio/navigatie ingebouwd welke het wel deed in mijn andere auto maar nu niet ik mis de handleiding hiervoor het gaat om het zekerings kastje onder het dashbord tegen de zijkant aan. type auto kia shuma bwj 1999 15 ls wie kan mij helpen ik ben a technisch dus verstand heb ik er niet van bvd Meine de Ruiter allias mendosa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Welkom op het forum. Ik kan je helaas niet helpen, maar er is vast wel iemand die je kan helpen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 Welkom op het forum en veel plezier met de Shuma. Je vraag kun je beter stellen bij de Kia modellen of onder multimedia. Succes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackie Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baggio Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts