huitte Geplaatst 30 Augustus, 2004 Geplaatst 30 Augustus, 2004 Heeft diverse malen niet kunnen starten, wel volop spanning, maar de startmotor draaide niet. Na twee/drie pogingen de sleutel eruit en omgedraaid dan lukte het wel. Afgelopen vakantie in Spanje gebeurde het soms dagelijks, ik heb mijn reserve sleutel (had ik gelukkig bij mij) gepakt en hierna was het over. Naar mijn idee zit het in het chipje van de startonderbreker welke, dacht ik, in de sleutel zit. Wie herken dit probleem Quote
madmanlive Geplaatst 31 Augustus, 2004 Geplaatst 31 Augustus, 2004 Heeft diverse malen niet kunnen starten, wel volop spanning, maar de startmotor draaide niet. Na twee/drie pogingen de sleutel eruit en omgedraaid dan lukte het wel. Afgelopen vakantie in Spanje gebeurde het soms dagelijks, ik heb mijn reserve sleutel (had ik gelukkig bij mij) gepakt en hierna was het over. Naar mijn idee zit het in het chipje van de startonderbreker welke, dacht ik, in de sleutel zit.Wie herken dit probleem Jazeker dat probleem ken ik Ga morgen naar de garage laat even OBD-II board computer uitlezen bij het lezen komt aantal fout code's boven water zoals,,,, P1801 Performance selector switch failure P1806 Brake switch de sleutel wordt niet herkend door de startonderbreker (( is een soort antenne in je contact wat storing geeft )) Quote
Harrie Geplaatst 5 September, 2004 Geplaatst 5 September, 2004 Ik heb een aantal keren gehad dat de motor (diesel) niet wilde starten. De startmotor draaide wel gewoon rond, maar de motor wilde niet straten. Zou dat ook hiermee te maken kunnen hebben ? Mijn dealer zegt dat het mogelijk aan de startonderbreker kan liggen, maar kan niets vinden. Quote
Laurenzzpicanto Geplaatst 16 April, 2006 Geplaatst 16 April, 2006 werk zelf bij een autogarage opel weliswaar maar daar komt het vaak voor dat de code uit de sleutel is en na diverse malen in het contact te rommelen met de sleuten de sleutel zichzelf weer programmeerd Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.