nibakia Geplaatst 15 Februari, 2009 Geplaatst 15 Februari, 2009 ik heb in mijn jouce op het dachboard een compas zitten. is een ding met compas , tijd , plaatsing op de weg,hoogte meter. als ik mijn vavigatie gebruik heb ik een afwijking in me gps??? kan dit de veroorzaakt worden door een compas????aardstralen?????? Quote
Dutchdragon Geplaatst 19 Februari, 2009 Geplaatst 19 Februari, 2009 Als je je navigatie gebruikt heb je een afwijking ?? bedoel je dat je afslagen te vroeg of te laat worden aangegeven? Zo ja, dan is je pulse-sensor niet goed. Quote
nibakia Geplaatst 19 Februari, 2009 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2009 ik gebruik een los navigatie systeem ja ! wat bedoel je precies Quote
kia-man Geplaatst 22 Februari, 2009 Geplaatst 22 Februari, 2009 komt die alleen voor in die auto of ook in andere?? Quote
rdlanenga Geplaatst 24 Juni, 2009 Geplaatst 24 Juni, 2009 Valt mij ook op. Wij hebben een losse tomtom die we op het raam plakken. Hij kan veel minder snel verbinding vinden met de satellieten dan in onze vorige auto. Ben nu meestal al 500 meter onderweg waar hij voorheen in de straat al verbinding had. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.