Eelco Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Beste mede rio rijders, wie o wie zou mij kunnen vertellen hoe ik de koplamhoogte kan verstellen van mijn rio. Ik heb xenon erin zitten en heb hem binnen op de laagste stand staan maar vind dat het licht nog aardig naar beneden schijnt...het moet mogelijk zijn bij de koplamp zelf maar waar precies is voor mij de vraag. Alvast bedankt voor de reacties. Groeten Eelco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 ziet er ongeveer zo uit als op de foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 en zo staat het in het werkplaats handboek (engels) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eelco Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 Top dankje, ga zo gelijk thuis het zaakje bijstellen... Bedankt voor je snelle antwoord 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackie Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 dat kun je beter de garage laten doen je vraagt al hoe ?? dus nooit gedaan dadelijk staan je koplampen verkeerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LED-Lightning Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 In het verleden ben ik voor zoiets nog wel eens naar de Kwik-fit gereden, en werd het netjes met een niveaumeter geregeld onder het mom van 'service', dus heb het nooit hoeven betalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 koplamp afstelling is zelf heel goed zelf te doen zeker als je een muurtje hebt en daar je auto goed voor kan zetten en een stukje naar achter kunt rijden 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eelco Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 Ik ben wel redelijk handig maar kon alleen het schroefje niet vinden...dus komt wel goed, maar bedankt voor de goede adviezen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 daar zijn we voor toch ??? en voor een naamgenoot moet je wat beter je best doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eelco Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 Ben ik blij dat ik dezelfde naam draag!, Ik heb net even gekeken maar zag geen f*+**ck..ook geen goed tijdstip. Morgen met daglicht maar. Eelco, is die foto van een rio?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 foto is niet van een rio ar de verstelingen zien er het zelfde uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts