Lucky13 Geplaatst 27 December, 2014 Geplaatst 27 December, 2014 Hierbij wil ik me even voorstellen Ik ben Lucky en ben in het bezit van een mooie ceed 2014 Ben aan het zoeken naar adapters voor xenon lampen maar tot nu toe heeft niemand ze op voorraad en natuurlijk willen we ze er deze week in zetten Dus maybe heeft iemand ze liggen Quote
arjan gt Geplaatst 27 December, 2014 Geplaatst 27 December, 2014 Welkom op het forum Lucky13. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 28 December, 2014 Geplaatst 28 December, 2014 Hallo Lucky, Welkom hier! Ik hoop dat je de xenonverlichting voor de Cee'd snel gaat vinden. Quote
bob Geplaatst 29 December, 2014 Geplaatst 29 December, 2014 ik heb er nog 2 dat zijn deze dat zijn volgens mijn de juiste voor 10 euro mag je ze komen halen als je in de buurt van rotterdam woont ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.