exutive Geplaatst 4 Januari, 2015 Geplaatst 4 Januari, 2015 Hallo allemaal , Even voorstellen ben Jan en mijn vriendin en ik zijn vanaf vandaag nieuw hier, in bezit nu 2 maanden van een Soul Exutive wit en zeer veel accesoires. We waren gelijk al gek op deze auto toen hij uitkwam die we nu hebben is ook van 2009 en 68000 km , cruise control-parkeersensors-achteruitrijcamera -225x45x18 velgen, elektrisch schuifdak. kan nu niet even een foto meesturen ,maar volgt nog , heel jammer dat de benzineuitvoering niet meer is!!! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 Januari, 2015 Geplaatst 5 Januari, 2015 Hallo Jan, Welkom hier! Je hebt helemaal gelijk, het is vreemd dat de benzine-Soul in Nederland niet meer in de prijslijsten staat. Waarom de elektrische versie wel in de verkoop gaat is mij niet zo heel erg duidelijk, want het zal gezien de prijs geen daverend verkoop-succes worden. Waarschijnlijk speelt hier een prestige-element mee… "Kijk, wij hebben een volledig elektrische auto in het gamma". Hoe dan ook, veel plezier met je Soul. Quote
exutive Geplaatst 5 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2015 Hallo daar, Inmiddels mijn foto van onze Soul toegevoegd en...Importeur ; Toe gewoon de benzine versie weer toelaten a.u.b! Groet Jan Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 Januari, 2015 Geplaatst 5 Januari, 2015 Jan, als je er zin in hebt kun je je auto in de garage-sectie van dit forum parkeren. Leuk om er weer eens een Soul bij te hebben. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 5 Januari, 2015 Geplaatst 5 Januari, 2015 welkom ...... Ik mis mijn Soul ook nog elke dag.....baal er van dat er geen benzine versie meer in Nederland te koop is. (heb nog overwogen om er 1 uit Duitsland te importeren) Quote
exutive Geplaatst 5 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2015 Ja dat zeggen ze dat dat kan , ik ben er toe instaat!! Maar ik blijf hoop houden dat ze er toch op een of andere manier op terugkomen! (Zijn ze nou helemaal ....! ) Grey Griffin ; Hoe doe ik dat in garage sectie? Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 6 Januari, 2015 Geplaatst 6 Januari, 2015 Als je boven in de 'kop' van het forum kijkt, zit daar een zwarte balk met als onderwerpen: Forums Leden Garage Kalender Blogs etc. Klik je op 'Garage' dan kom je in het voertuigen-gedeelte. Vanaf dat moment wijst de rest zich vanzelf, je kunt dan heel gemakkelijk wat foto's van je eigen auto invoeren en er een handjevol gegevens aan toevoegen. Om terug te keren naar de forum-sectie is een klik op 'Forums' voldoende. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.