Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mensen,

Inmiddels is bij onze grote vriend bob Witson een nieuwe(re) navigatie uit.

Deze draait dit maal op android 4.4.4 met alle functionaliteiten.

Nou weet ik niet of ik Android als navigatie zou willen hebben maar er zijn hier misschien zat mensen die dat wel willen

Naast het nieuwe besturingssysteem ziet hij er ook iets geraffineerder uit.

Ik zou zeggen kijk maar even op zijn site Linkje

1420796669635471.jpg     VS      1376104743285854.jpg

Persoonlijk vind ik de nieuwe mooier maar zou ik de oude software erop willen.

Maar nogmaals iedereen zijn eigen keuze.

Groeten! 

Geplaatst

Adroid is best fijn hoor op je navi.

Zeker als je veel internet gerelateerde zaken gebruikt of apps.

Voordeel is verder dat je er vrijwel alle navi software op kunt draaien. Odb2 software is ook leuk icm met een usb of wifi adapter.

Nadeel vind ik, dat de meeste modellen minder goede integratie met de overige functies hebben.

Zo bedoel ik bv split screen/ pip enz.

Al ik mn navigatie software aan heb en wordt gebeld of rijd achteruit, dan wodt het schem gesplitst zodat je je navi nog kunt volgen.

Bij de meeste Android modellen komt het scherm beeld vullend in beeld, waardoor je bijvoorbeeld je navigatie even kwijt bent.

• 3 maanden later...
Geplaatst

Heeft iemand een idee hoe ik de igo primo navigatiesoftware kan updaten ?

Ik heb zelf al het het micro SD kaartje uit de witson unit gehaald en in een usb adapter gehangen,ook heb ik bij naviextras.com de speciale toolbox gedownload.Dit programmaatje herkend het kaartje niet via USB in de laptop.

Ik ben in het bezit van de eerste witson voor de Kia rio, met windows 6.0 ce.

Of kan ik de unit rechtreeks koppelen aan de laptop voor update en via welke uitgang ?

groet

Jos

Geplaatst

Ik heb ook een witson in mijn Rio en ik haal gewoon het kaartje uit de radio en haal de kaarten van het kaartje en plaats daar gewoon de nieuwe kaarten terug en steek het kaartje terug en klaar

je doet verder niets met het programma

Geplaatst

Ok dat is duidelijk, hoe kom ik aan die nieuwe kaarten en weet je ook welk bestandstype die kaarten zijn ?

m.a.w welk bestand moet ik dan vervangen ?

Geplaatst

Ok dat is duidelijk, hoe kom ik aan die nieuwe kaarten en weet je ook welk bestandstype die kaarten zijn ?

m.a.w welk bestand moet ik dan vervangen ?

Na mijn vacantie kan ik je er wel mee helpen heb de nieuwe kaarten al ergens klaar staan

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Beste xtra40, mag ik vragen hoe lang je nog vakantie hebt ? :-)

Misscien weet je dan nu mijn volgende vraag ook ?

Hoe kan ik makkelijk mijn nav.kaarten updaten ?

groet

Joljoska

• 6 maanden later...
Geplaatst

Heb ook mail gestuurd voor meer info ivm nieuwe witson.

Dit is antwoord dat ik kreeg.

Neem ik de map met kaarten erbij, of kan ik die ergens beter verkrijgen?

bedankt

Thanks for choosing our NEW RELEASED Car DVD GPS with ANDROID 4.4.4 OS

1. The price of W2-A9587K with GPS (no map included)+WiFi+including shipping cost by DHL (door to door service) is USD345 

2. We have another TAX FREE shiping way, shiping company will ship the goods to Netherlands firstly and we pay import tax and VAT, then send from Netherlands to your place, it means the goods is shipped from Netherlands directly, so you do not need to pay any tax between European countries. the delivery time will cost around 7-12 days.

The price of W2-A9587K with GPS (no map included)+WiFi+including shipping cost (door to door service) is USD315

Optional:
Front USB camera for DVR function:USD25/unit  http://www.witson.co...proID=102504002 

igo map card including full EU countries:USD10.00/unit
Back view Camera: USD15.00/unit 

Any question, just let me know.

Very important: All our reply is from domain name @witson.com , if you got any reply from other domain name, it is cheater and DO NOT communicate with them any more!!!
2015-12-05

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...