Jump to content

Recommended Posts

Guest wil51
Posted

Wat zijn de ervaringen van de radio op een Witson in een Sportage . Ik had gehoord dat deze veel minder van kwaliteit is dan de standaard radio van Kia. Is dat ook zo?

Guest Warmentuuter
Posted

Wat zijn de ervaringen van de radio op een Witson in een Sportage . Ik had gehoord dat deze veel minder van kwaliteit is dan de standaard radio van Kia. Is dat ook zo?

Ik denk dat de meningen hier over verdeeld zijn.

De prijs geeft vaak de doorslag want duur zijn ze niet.

Maar er zijn ook Kia rijders die de Witson er weer uit hebben gehaald omdat het tegen viel.

Zelf zou ik lekker de Kia radio/navigatie er in laten zitten of ik zou een stapje hogere kwaliteit nemen zoals een pioneer of kenwood. 

Guest wil51
Posted

ik heb nu geen navigatie, alleen de standaard radio en die geeft goed geluid.

Guest Vitara 2
Posted

Het ontvangst van de Radio is wel iets minder dan van de originele HU. Echter qua geluid ben ik er met de Witson op vooruitgegaan.  

En natuurlijk de extra functies die je er bij krijgt, zoals Navigatie (met makkelijke kaartupdate), BT, video's speler. optie voor camera achter enz

Ikzelf ben zeer tevreden en vindt de prijs kwaliteit meer dan goed. Tuurlijk kan je gaan voor een stapje hoger maar alles heeft zo zijn prijs.

Posted

Mijn ontvangst van de radio (Witson) in de SP3 2011 was een drama.
Ik heb hem mede om die reden verwisseld met de originele radio/CD

Naast het onvriendelijke gebruik van de Witson en dat is persoonlijk! blijft het een mooi apparaat!

Met erg veel opties en mogelijkheden.

Guest wil51
Posted

Mijn ontvangst van de radio (Witson) in de SP3 2011 was een drama.

Ik heb hem mede om die reden verwisseld met de originele radio/CD

Naast het onvriendelijke gebruik van de Witson en dat is persoonlijk! blijft het een mooi apparaat!

Met erg veel opties en mogelijkheden.

Aangezien ik de radio altijd aan heb en een goed geluid belangrijk vind, wordt het dus geen witson. Gebruik nu een losse navigatie van Garmin voor zowel auto als op de motor, maar vind het geen fraai gezicht in de Sportage.

Guest Warmentuuter
Posted

Aangezien ik de radio altijd aan heb en een goed geluid belangrijk vind, wordt het dus geen witson. Gebruik nu een losse navigatie van Garmin voor zowel auto als op de motor, maar vind het geen fraai gezicht in de Sportage.

Ook daar zijn tegenwoordig hele mooie navigatiesteunen voor te krijgen op de A stijl.

Met een zuignap op het raam is zo beginjaren 2000 :-)

IMG_4365a.jpg

Guest wil51
Posted

De zuignap heb ik niet meer.  :wink:  Gebruik een houder die op het luchtrooster naast de radio geklemd zit.

• 2 weeks later...
Posted

Ik ben bijzonder tevreden met mijn orginele radio. De nav gebruik ik niet omdat deze gebruiksonvriendelijk is. Als nasv heb ik nu sygnic op mijn telefoon gezet ( in een brodit prima houder). Gratis, alle kaarten vd wereld en werkt als een trein. Vorige week in de ukraine geweest en zelfs daar alles kunnen vinden wat ik vroeg. Overigens is de sportage daar niet echt de meest geschikte auto ivm slechte wegdek