Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of er voor de shuma werkplaatshandboeken te koop zijn, het enige wat ik gevonden heb is een werkstatthandbuch van zo`n 100 euro en dat vind ik een beetje veel geld.

Posted

ga daar maar van uit als je zo boek moet bestellen bij de dealer kost het meer goed zoeken op e-bay.

• 9 months later...
Posted
Hallo,

Kan iemand mij vertellen of er voor de shuma werkplaatshandboeken te koop zijn, het enige wat ik gevonden heb is een werkstatthandbuch van zo`n 100 euro en dat vind ik een beetje veel geld.

Zijn er nog sites waar deze ook op is te vinden??

Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een Werkplatshandboek bij mijn Shuma II. Ik heb ze tot nu toe nog nergens gevonden. Bestaat deze wel???

Greetzz

Jan

• 2 weeks later...
Posted

er is een amerikaanse site, iets van kiatech.info of iets dergelijks, staat hier ook ergens al op het forum vermeld. Kun je je gratis aanmelden en dan kun je de techniek in ieder geval bekijken als je naar de spectra kijkt.

Aangezien de auto alweer een tijdje verkocht is heb ik de link niet meer bewaard.

mvg,

dave

Guest Jantje
Posted

ik heb laatst in een soort gelijk topic over dezelfde vraag een link gedropped naar een nederlandse site die zoiets heeft.

Posted

Excuses heren!

Ik heb de andere topic niet kunnen vinden denk ik.

Maar ik zal nog ff beter zoeken, of heeft iemand een linkje?

In ieder geval bedankt voor de tips alhier!

greetz

Jan

• 3 weeks later...
Posted
er is een amerikaanse site, iets van kiatech.info of iets dergelijks, staat hier ook ergens al op het forum vermeld. Kun je je gratis aanmelden en dan kun je de techniek in ieder geval bekijken als je naar de spectra kijkt.

mvg,

dave

Heren,

Ik heb het helaas nog niet kunnen vinden op het forum. Heeft iemand een link naar deze topic?

Ik heb Gegoogled op kiatech.info, kiatech.com en kiatech.net en kwam meteen deze site tegen:

http://www.kia-forums.com/new-member-area-introduction/56251-kia-tech-info-free-workshop-manuals.html

Misschien deze ook: http://townhall-talk.edmunds.com/direct/view/.f10c8f5

Was niet moeilijk te vinden!

Suc6 ermee!

Posted

Was niet moeilijk te vinden!

Suc6 ermee!

Sommige mensen zijn niet zo begaafd met het internet...

Toch hartelijk dank voorj reactie! Je zoektocht wordt wel zeer gewardeerd!!

Greetz Jan

Posted

Ik heb het graag gedaan. Daar is een forum tenslotte voor;)