Riogrande Geplaatst 6 Februari, 2015 Geplaatst 6 Februari, 2015 Ik heb sinds een aantal dagen een witte Kia Rio, dus nu lid van de kiaclub Maar er zit een witson navigatie paneel in die je moet kunnen verbinden met de knopjes die op het stuur aanwezig zijn (zoals geluid, volgende song enz enz)Nu doe ik de setup en probeer ik ze te verbinden maar hij kan niet alle knoppen vinden. Als ik detect doe dan vind hij niet alle knoppen.. .eerst wel maar de dag erna niet meer en was alles gewist.Als ik nu de knop liedje verder inklik dan gaat mijn Snelheidsmeter op mn dashboard ineens omhoog >..... heel raar.Weet iemand hoe ik dit kan resetten en goed kan instellen? Quote
xtra40 Geplaatst 6 Februari, 2015 Geplaatst 6 Februari, 2015 als het goed is moet en kan je alles opnieuw inleren maar je moet het wel opslaan anders is alles weg als je je contact uitzet Quote
Riogrande Geplaatst 6 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2015 als het goed is moet en kan je alles opnieuw inleren maar je moet het wel opslaan anders is alles weg als je je contact uitzet Beste Pimps, jullie zijn top trouwens! Helaas krijg ik het al niet goed ingesteld, hij herkend een aantal keys op het stuur helemaal niet. Als ik dan alles uitzet en het weer opnieuw doe dan ziet hij sommige keys op het stuur weer wel en andere weer niet. Het lijk ook wel alsof sommige keys steeds iets anders doen.... net weer geprobeerd en als ik nu pijltje omhoog druk (normaal zou je dan naar het volgende liedje gaan)... gaat mijn snelheidsmeter ineens omhoog. Zouden de draaiden verkeerd zitten? Ooit toen ik hem net had kon ik alles wel goed instellen. Ik hoop dat u misschien iets weet. Alvast bedankt! Quote
xtra40 Geplaatst 6 Februari, 2015 Geplaatst 6 Februari, 2015 normaal is dit niet mogenlijk maar ik weet niet hoe het is aangesloten mischien hebben ze de verkeerde key draad gebruikt maar het klinkt me meer als een sluiting mischien is er ergen een draad door geschuurd ergens achter de radio Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.