patje sorento Geplaatst 20 Maart, 2015 Geplaatst 20 Maart, 2015 Auto: KIA Sorento (2005) Eigenaar: patrick-van-oldeniel Toegevoegd Op: 20 maart 2015 - 18:30 Korte Omschrijving: lederen bekleding sidebars,xenon dvd spelers in hoofdsteunen alarm Bekijk Voertuig Quote
BertL Geplaatst 20 Maart, 2015 Geplaatst 20 Maart, 2015 Patrick, van harte met deze mooie wagen !Alles naar behoren opgelost? 1 Quote
patje sorento Geplaatst 20 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2015 bert, was er vanuit gegaan dat we de auto zo zouden kopen (zonder garantie) om zo het budget wat we er voor hadden haalbaar te houden, maar we hebben de beste man een berekening laten maken met inruil, apk grote beurt , garantie en het verhelpen van de huidige mankementen. en hij kwam met een verassende aanbieding waar we geen nee tegen konden zeggen.. 1 april staat ie voor de deur, ( geen gapje) Quote
BertL Geplaatst 20 Maart, 2015 Geplaatst 20 Maart, 2015 Geweldig ! Veel plezier straks er mee. Ik heb meteen in de achterbak een kunststof beschermingsmat met opstaande rand gekocht. Ook rubber mattenset. Had ik ook in mijn Volvo en beviel me prima. Quote
patje sorento Geplaatst 20 Maart, 2015 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2015 rubberen mattenset, goeie optie. ik ga zeker op avontuur met de kia, vishengels mee mijn zoons mee , tentje een weekend met mijn jongens bivakeren Quote
BertL Geplaatst 20 Maart, 2015 Geplaatst 20 Maart, 2015 Leuk man. Ik hang de boot erachter en zoek een mooi watertje op om te varen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.