Administrator Geplaatst 12 Maart, 2009 Geplaatst 12 Maart, 2009 Ik heb een tijdje geleden op Internet een keer een online handboek voor de Joice gezien. Ik kan hem alleen helemaal niet meer vinden. Ik kom niet meer verder dan http://www.avtotor.ru/KIA/parts/parts.html . De site met het handboek was ook in het west-oeztbeeks, maar de handleidingen waren in het Engels.Weet iemand waar ik deze (weer) vinden kan? Lees meer... Quote
nibakia Geplaatst 16 Mei, 2009 Geplaatst 16 Mei, 2009 weet iemand nog een link om verder te komen????lukt dus nu mij ook niet meer??????? Quote
Martin Geplaatst 7 Juli, 2009 Geplaatst 7 Juli, 2009 volgens mij kijken op de kia site en even registreren onder mijkia. staat handleiding als PDF, lukt het niet dan even bellen met de importeur ! Quote
rdlanenga Geplaatst 7 Juli, 2009 Geplaatst 7 Juli, 2009 Klopt, op mijnkia.nl vind je de volgende documenten: Accessoirebrochure Joice Instructieboekje Joice Garantieboekje Algemeen Service brochure KIA reparatie- en onderhoudstarieven Instructie gebruik LifeHammer Overzicht Kia bandenspanningen Algemene voorwaarden Kia Wegenhulpgarantie Dit zijn allen pdf documenten die staan onder MijnAutodossier. Succes. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.