bob Geplaatst 3 April, 2015 Geplaatst 3 April, 2015 vandaag met de ceed bij kia indumij rotterdam geweest voor de kleine beurt werd netjes ontvangen door werkplaats chef Yilmaz had een afspraak gemaakt voor een kleine beurt en remvloeistof vervangen interieurfilter was al door mijn zelf vervangen na 25 minuten werd er even wat dingen doorgenomen die als extra werk uitgevoerd konden worden o.a airco reiningen ruitenwisservloeistof aangegeven dat dit niet nodig was geen probleem na een uurtje was de auto klaar 206,03 was de rekening had een kortingsbon van 25 euro en ook de ruitenwisservloeistof die niet gevuld is werd ook niet gerekend dus netjes na overleg met Yilmaz vond hij het een goed plan om de kortingsbon vian kiaclub te verspreiden dus wie bij kia indumij een onderhoudsbeurt laat doen kan met bijgevoegde bon 25 euro korting krijgen is geldig t/m 31 mei 2015 maar denk ik overleg ook de rest van het jaar meld even dat ik m Blansjaar /bob de bon heeft gedeeld op het forum 1 Quote
bob Geplaatst 5 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2015 zeker netjes de aanbieding is natuurlijk voor elk model kia geldig niet alleen voor de ceed Quote
arjan gt Geplaatst 8 April, 2015 Geplaatst 8 April, 2015 Vandaag heeft mijn proceed zijn eerste beurt gehad, kosten waren 130 euro. Aangezien er pas 7300 km op staan hoefde er niet veel aan gedaan te worden, maar toch is het lekker zo'n lage rekening. We kunnen er weer een jaar tegenaan, dakje open en genieten maar. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
bob Geplaatst 8 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 8 April, 2015 Dat is een oliebeurt of een minibeurt geweest? Quote
arjan gt Geplaatst 8 April, 2015 Geplaatst 8 April, 2015 Volgens mij een oliebeurt,Bob. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.