Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mensjes,

Witson heeft weer een nieuwe navigatie uitgebracht welke ook voor onze rio beschikbaar is.

Het voordeel van deze is dat het afdekscherm dit keer wel een goede is ( zie airbag en gordel gat)

Nog een mega voordeel (vind ik ) is dat hij op android draait.

Dit betekent dat je er alle Navigatie op kan zetten welke je maar wilt.

Als voordeel heeft dit natuurlijk dat je altijd de laatste mappen beschikbaar hebt / kan hebben.

Hier onder een paar plaatjes:

en natuurlijk een linkje: Klik op mij

1427168281088440.jpg

1427168334550167.jpg

1427168334715442.jpg

1427168334739546.jpg

1427168334647512.jpg

Geplaatst

Deze is er al eventjes weer op de markt

En het gat voor de airbag lampjes zitten ook in het oudere model zo als ik hem heb

En heb nu 2 van deze ingebouwd en de navigatie geeft nog veel problemen dus zou even wachten tot die problemen zijn verholpen

• Like 1
Geplaatst

Grappig zit ik die link te bekijken staat er opeens de foto van de w2-c204 een hele ander type ??

Maar die vorige was ook geen succes denk wand die hebben ze al een tijdje niet meer

heb wel even gespeeld met het nieuwe systeem en moet zeggen het ziet er wel goed uit scherm is ook heel erg mooi en scherp was alleen jammer dat de navigatie steeds vast sloeg en dat de radio daarom ook steeds vast sloeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...