Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben ik... :001_icon16:

Mijn naam is Dyana van Breemen 35 lentes jong gehuwd met Alex VB en trotse moeder van een stoere meid 9 jaar met de naam Mercedes Auryana. Wij wonen gezellig in Belgisch Limburg sinds begin 2008.

Alex rijd nu al bijna een jaar in een mooi Kia Cee'd SW die naar de naam "Black Mamba" luisterd. Die zal sommige van jullie gelijk bekend in de oren klinken :punk:...

Ik had voorheen als 2de wagen een Opel Corsa die in november helaas totaallos gereden werd voor onze voordeur...

Ik wilde echter weer graag een 2de auto erbij en zodoende heb ik vrijdag

mijn eigen KIA mogen ophalen :tt1:.

Ik heb een KIA Cee'D 1.6 CRDI Executive die luisterd naar de naam "SmokeY" en het is een schatje hoor...

Zal zo snel mogelijk ook een paar foto's van haar op de site zetten.

Maar ze is nu al mijn beste vriendin:yes:

groetjes en tot ziens op het Forum...

Dyana

Posted

Welkom Dyana,

Hhahaha ja Black Mamba kennen we hier wel ;)

Leuk dat je nu ook een kia hebt!!

Veel lees en postplezier hier op het forum! Ben benieuwd naar de foto's

Gr Daiz

Posted

Welkom op het forum en veel plezier met de nieuwe auto. Ik hoop voor je dat deze niet op dezelfde manier aan zijn/haar eind komt. Ben benieuwdnaar de foto's.

Groet,

Matt

Posted

Hallo Dyana,

welkom op het forum.

Ook vanaf deze zijde: heel veel lees en postplezier.

Maar het allerbelangrijkste veel plezierige,en vooral veel veilige km's met je nieuwe ride.

Snel wat foto's maken, kunnen we ook meegenieten.

En........tot ziens op de 25e, kunnen we hem live zien

Philip

Posted

:yes: daar kom ik natuurlijk niet meer onderuit ik zal SmokeY dus beslist ook niet thuis laten de 25ste...

Heb sinds vrijdag al 411km gereden 't is een heerlijke wagen. En voor mij voelt het alsof ik "vleugels" heb gekregen. Zoals een vriendin van mij zei :-D

kan me weer heerlijk onafhankelijk verplaatsen van A naar B.

Dat had ik serieus gemist de laatste maanden.

Het is natuurlijk de bedoeling om haar heel te houden ja...

Hoewel dat hier niet meevalt hoor... onze straat is af en toe de racebaan van het dorp :turned: Ik kan ze dan ook soms :2guns:

Ben echt geen :angel: achter het stuur want ik hou van stevig doorrijden moet het natuurlijk wel kunnen.

groetjes en tot gauw ergens op het Forum