patje Posted March 22, 2009 Posted March 22, 2009 Hallo, mijn Kia Rio hb uit 2003 heeft het volgende probleem het komt regelmatig voor dat ik met de sleutel de auto probeer te openen, dat hij "als van zelf" gelijk weer op slot gaat. ik kan dit niet logisch verklaren. Er zit geen afstand bediening bij de auto. Het maakt niet uit welke deur ik dan probeer. Het gebeurt ook wel als ik in de auto zit(dit is heel onhandig als je uit wil stappen en het lukt niet). Kent iemand dit probleem???? Wie weet er een verklaring cq oplossing???? Alvast bedankt Patje Quote
16_v Posted March 22, 2009 Posted March 22, 2009 het probleem kan in je slotmechanise zitten van de bestuurders deur anders zijn het je stekkers van je deuren passagiers deur en bestuurders deur in de stekkers zit dan corrosie. Quote
brouwer2001 Posted April 19, 2009 Posted April 19, 2009 zit er geen kort sluiting in jouw stelmotor die in de deur zit? ronald Quote
brouwer2001 Posted May 2, 2009 Posted May 2, 2009 uit de stelmotor in de deur komen 4 draden als de rood-gele draad ergens massa maakt zal de deur op slot gaan. controlleer deze draad in de deur naar de module of er ergens contact maakt met de carroserie. groet ronald Quote
Recommended Posts